Bir Kore Rüyası

Bugün özel ders verdiğim bir öğrencimin kağıdında -kendince yazdığı- Korece yazılar gördüm. Gittmeyi planladığım 15:00 teki oyun iptal olunca, anı bir kararla onu Kore restoranına götürmeye karar verdim. Gerekli izinler alındı ve hazırlandık. Kadıköy’de Spung adında -benim de birkaç arkadaşın gitmesiyle adını duyduğum- yere götürdüm.

Tteokbokki, tatlı ekşi tavuk, pilav, lahana kimçisi ve turp kimçisini paylaşarak yedik. O kadar mutlu oldu ki bir gün cennete gidersem bu kızın yüzü suyu hürmetine olabilir dedim 😄

Ben ilk defa 10 yıl önce ablam sayesinde gitmiştim ve her daim ona dua etmiştim. Ne mutlu ki bu sefer birinin hayalini gerçekleştirmek bana kısmet oldu ~

Canım benim. Bugün ben de çok mutlu oldum.

Yemek sonrası bir oyuna beraber gittik. (Kendi Gök Kubbemiz) Onun ilk tiyatrosu imiş. Bugün ilkleri yaşadık hehehe

Oyunun sonunda ben aynı yerde başka oyuna daha gidecektim. O geç kalmasın diye eve yolladım

Ayrılmadan önce ona blogspot nasıl açılır onu öğrettim. Sonra Uğur Filmden nasıl film izlenir ve Altyazı dergisinden film yazısı okuma nasıl yapılır. 10 dk içinde hızlandırmış bir entellik dersi verdim. Dediklerimi yaparsan çok nitelikli biri olursun diye ekledim.

Bence işin en güzel kısmı blog açmak. Integramda da çok paylaşım yaptım ama hiç biri bana blog tadını vermedi

İnstegrami hiç aramadığımı farkettim. Bu güzel bir şey. Bakalım daha ne kadar daha yazacağım ve ne anılar yaşayacağım..

Yorum bırakın