Bir pazar

5 şubat 2023

Sabah 6:30 da alarmın sesine uyandım. Bilsem’de sınav görevim vardi ve 8 de Derbentte olmam gerekiyordu.

Üstün yetenekli çocukların seçildiği bu sınavda bugün 1. Sınıf ve 2. Sınıfları tablet üzerinden sınav yaptık. Çok tatlılardı. Benim gibi liseli ergenlerle ugraşan birine epey masum geldi haliyle 😄

Bilsem sınav görevi sonrası kendimi zorlayarak gitmek istediğim oyun olan Kafkas Tebeşir Dairesi oyununa gittim. Bertolt Brecht’in yazdigi bir oyundu. 2.5 saat süren bu oyunu pek akıcı bulmadım. Ekşi Sözlükte bol bol entry var bakabilirsiniz

Oyunun kitabını alıp okumak gerek çünkü normalde 6 hikayeyi anlatıyormuş.

Eve giderken çok yorgundum. Hala da yorgunum 😄

Bu hafta gittiğim tiyatrolar:

*Kendi Gök Kubbemiz (4 şubat 2023 – Üsküdar stüdyo sahne) 7/10

*Radyum Kızları ( 4 şubat, 20:00 oturumu Üsküdar Tekel Sahnesi) 8/10

*Kafkas Tebeşir Dairesi (5 şubat 15:00, Mecidiyeköy Torun Center) 6/10

“Bir pazar” için 3 yorum

Yorum bırakın