Winter Sonata

Yıl 2006. İnternetin yeni yeni yaygınlaştığı, kotalı oldugu yillar. Genelde eğlencemiz hala tvde bir şeyler izlemek.

Babam akşam haber ve tartışma programları izlemesinden mütevellit ablam, cnbce dizilerinin tekrarını izlemek için kalkar. Tesadüfen bir diziye denk gelir. Bir iki defa gece rast gelir ve geçer. Sonraki gün o dizinin müziğine denk gelir ve oturur o diziyi izlemeye başlar. Yarın sabah kardeşi yani beni heyecanla uyandıracaktır. ‘Dün gece ne zamandır rast geldiğim dizinin bir bölümünü izledim güzeldi, gece beraber izleyeceğiz. Çin dizisi.’ Ben ısrarla kalkmayacağım desem de ablama karşı gelemem ve beraber müziği dahil olmak üzere izlemeye başlarız. Ben de çok severim. Her gece tuşlu telefonumuza alarm kurar birbirimizi uyandırırdık. Hatta o tuşlu telefona dizinin müziğini de kaydetmistik.

Bu yolda gece parmak uçlarıyla yürüyerek açtığımız diziyi bazen annemiz duyar, üşenmez gece kalkıp : ‘Uykunuz bölünüyor derslerinizi olumsuz etkileyecek’ diye bize kızan annemi ikna ederdik.

Aradan iki yıl sonra Türkçe dublajlı olduğu için Çin sandığımız dizi aslında meşhur bir Kore dizisi çıktı. Adı Winter Sonata.. İki yıl sonra ise hayatımı etkileyen başka bir dizi çıkacaktı o da başka bir yazının konusu.

İnternet geliştikçe Kore dizilerini izleyen kesim büyüdükçe biz toplanmaya başladık. Biz winter sonatayı izlemiş kişiler birbirimizi görünce mutlu oluyorduk.

WordPresse alışmaya çalıştığım şu zamanlarda bu diziye ait bir resim ve diziyi izlemeye bizi ikna eden harika müziklerini buraya video olarak koymak isterdim

Fakat telefondan yazdığım için şimdilik you tube linkini bırakıyorum. https://youtu.be/pisbO7J_AYs

Keyifli dinlemeler ❤

Yorum bırakın