Başlamak..

Blog yazmaya, İngiltere dönüşüm sonrası bana oraları soran kişilere aynı olayları anlatmaktan sıkıldığım için başlamıştım ; anlatacaklarım bittiği için blogumu yazmayı bırakmıştım. Sınava çalışmak için bütün sosyal medya hesaplarımı kapatınca bir boşluğa düştüm tamam sınava çalışıyordum ama bir yandan da yaşadığım şeyleri paylaşmak istiyordum.

O zaman ben ne yapacaktım. Çünkü artık yazmak ve paylaşmak benim için bir ihtiyaç olmuştu.. Ve o zaman tekrar blogumu açtım, derin bir nefesle yaşadığım binbir türlü macerayı iki buçuk yıl boyunca bloguma döktüm.

Blogum bilinmeyen sebeple kapandı ben de atanınca yeni daha profesyonel bir blog açarım düşüncesiyle hesabı geri almak üzerine bir girisimde bulunmadim (pismanim) sonrasinda tekrar blog yazmaya motivasyonum olmadı, sosyal medya hesaplarımı geri açınca tekrar yeni bir blogla uğraşmak istemedim.

Ama blogsuz geçen altı yılda, hiçbir şey bana blogda yazmadaki tadı vermedi. Hep başlamaya çalıştım yarım kaldı. Bu sefer wordpresse kullanımına dair sorularım çözülmüş halde başlıyorum.

*

Yazı yazmaya başlarken hep nasıl başlayacağım ve nasıl bitireceğim soruları beni hep yazarken düşündürdürmüşür. Ama bir başladıktan sonra su gibi gider.

Bu gün bir karar verdim. Daha az sosyal medya, o zaman bu daha çok blog yazı demek. Artık buralarda, gene beş-alti kişinin bildiği blog yazıları yazmaya başlayalım.

Yorum bırakın