Saray’da Ramazan

Yaklaşık üç yıldır Tekirdağ Saray’da yaşıyorum. Beni en çok zorlayan zamanlardan biri de her zaman birlik ve beraber olmaya alıştığım ramazan ayı olurdu. Geçen yıl bir öğretmen arkadaşın ailesiyle bolca vakit geçirmiştim tam bu yıl evet yalnızsın buna alış dediğim bir vakitte komşum sevgili Leman Abla beni iftara çağırıyor. Hem yemek yapma derdi, ne yiyeceğim derdi olmadan ve en önemlisi bir ekmek de olsa paylaşabilmenin mutluluğu vardı. 2022 Ramazanının ilk gününde kadınbudu köfte, patates püresi ,tarhana çorbası vardı. İkinci gününde tarhana çorbası, karnıyarık ve ayran. Bugun yani üçüncü gününde tarhana çorbası ve labada sarması vardı. Keşke fotoğraflarını çekip buraya koysaydım. Blog yazmaya tekrar başladığım bu günlerde buraya uygun veri koyamaya çalışacağım.

Not: 2013 yılının döneminde başlayıp ,2016 yılının haziran ayına kadar yaklaşık 2.5 yıldır yazdığım blogu bu sefer farklı bir blog sayfasında tekrar yazmak bana çok iyi geldi. Bundan sonra daha sık görüşeceğiz sevgili blogum 🙂

Yorum bırakın